30 dagars get to know me!

Det här genom förs inte varje dag för det var sjukt svårt att komma på något bra att skriva om varje PLUS att jag inte är aktiv varje dag! Bara en lite update lixom!
Har läst en blogg där hon har en 30 dagars grej som gör att läsarna lär känna henne bättre.. Ja genom att skriva saker hon annars inte skriver och jag ahde tänkt göra samma sak!
30 dagars inläggen börjar med info om vad som kommer:
Dag 01 - Stephanie
Dag 02 - Familj
Dag 03 - Det här mår jag bra av
Dag 04 - Det här mår jag dåligt av
Dag 05 - Favoriter i livet
Dag 06 - Kärlek för mig
Dag 07 - Min dag
Dag 08 - Bilder
Dag 09 - För tre år sedan idag
Dag 10 - Favorit musik
Dag 11 - Mina Drömmar
Dag 12 - Här är jag om 2 år
Dag 13 - Utbildning
Dag 14 - Mina änglar
Dag 15 - Vänner
Dag 16 - Favorit semestern
Dag 17 - Det här ångrar jag
Dag 18 - Det är min tro
Dag 19 - Den här veckan
Dag 20 - Min favorit plats
Dag 21 - Mitt kylskåp/frys
Dag 22 - Mina laster
Dag 23 - Något jag alltid har hemma
Dag 24 - Detta är jag bra på och detta är jag mindre bra på
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - Doodo & Hubert
Dag 27 - Detta får mig att gråta
Dag 28 - Lägenheten
Dag 29 - Synpunkter på Skolan
Dag 30 - Hur har detta gått?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0