Student

Nu har jag beställt min student mössa ;D Så nu jävlar ska jag ta studenten..
Fast just idag känns det måttligt onödigt. Orkar inte gå dit, jag lär mig inget och finner inte att de är roligt längre.
Kanske för att lärarna är dumma på riktigt, att de sägs saker som sedan inte följs, eller att man bara blir allmänt depprimerad innan för de fyra väggarna.
Saknar Skåne något enormt nu för tiden!! Det är som något hugger i magen så fort jag tänker på någon där nere villket är ofta, allt är ju kvar där nere. Men jag är inte redo att flytta hem igen. Det kommer jag bli och den dagen då får Micke följa med! I alla fall så kommer snart Nattis hit upp och hälsar på, LYCKA!!
Ja men då hörs vi!
Eller kan jag ha den och leka att jag tar studenten? Ja om det inte skulle gå något bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0