Nyårs resume!

2010 Var ett bra år.
Blev en resa till Egypten, belv sambo och ägare till mina två underbara katter.
Tyvärr hade Anton varit borta i 3år, Peter 3år, Mats 2år och morfar hade varit borta i 9år Och vår älskade Lutti gav sig i väg på sina vingar.
Skolan gick på, har inte varit helt hundra i skolan på sista tiden. Måste ta tag i det sista halv året nu snart slipper jag det.
Började att praktisera på Blidö Entreprenad ab. Riktigt kul har jag haft där och lärt mig sjukt mycket, visst har jag kanske inte varit helt 100 men vad gör det jag lär mig och jag hoppas på framtida jobb hos dem!
I april blev jag åter igen faster till Lucas!
Jag fortsatte att sakna Leon och mina andra änglar.
Jag fortsatte att älska Mikael och vi firade 1 år tillsammans.
Jag fortsatte att drömma om Skåne och jag fortsatte att gråta, skratta och skrika.
Jag var mig själv helt enkelt!
Nu blir det ett ännu bättre 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0