Mitt dröm hem!

Det är inte bara kärlek det är också jävligt fint inrett!
Så nu ska jag bli rik och få mina drömmars hem!
Jag e en tönt som spelar Sims enbart för att "bygga" hus! Hatar att spela det men tycker de är kul att bygga och inreda.
Kanske ska bli inrednings grejsimojsa? Eller nej ingen ska bo finare än jag!
En sak till ska man kanske ha då, vad då? Jo just en lägenhet eller hus! Letar som en TOK efter Hyres lägenheter för änn har vi inte råd att köpa. Eller Micke har ju redan ett hus men det ska säljas så fort som möjligt (har hört det i ett år). Men ja när vi väll har något EGET då jävlar,
Det ska vara vita väggar, fondtapeter i massa färg, bastanta möbler i mörkt trä, det ska vara bastanta spegelramar, INGEN HATTHYLLA, tavlor och sjukt mycket Ljus! Fan vad jag längtar! Idag har jag förresten gjort ett par "tavlor"! De ska skrivas ut och sättas i ramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0