Jhuppa

Försov mig idag, kunde inte lyfta armarna så jag slog det där jävla nummret knappade in mitt tiosiffriga personnummer och slöt ögonen igen!
Så idag har jag inte gjort mer än att mysa med katterna, laga chiliconcarne, sitta vid datorn, betala räkningar och röka.
Ben, armar, rumpa över allt har jag träningsverk och dessutom har knäet sagt upp sig igen. Men det blir till att träna imorgon igen, sjukt tråkigt när man väll är där men efter så jävla skönt.. Ska träna upp ryggen också så att jag kanske håller tre år längre inom anläggningsyrket..
Ja just det, har betalat räkningarna för december och januari nu, över 5500:- med min underbara förmögenhet så gick det ju jätte bra?! Mmm, tack CSN för att du gör mig skit fattig. Men jag lever bra ändå! Kärlek är bättre än pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0