Fest annons

Sjukt sugen på en shot bricka sourz, sjukt sugen på tequila race, Sjukt sugen på att släppa loss,

hmm ska skaffa mig en låtsas buddie som jag kan få på krogen med ;) HIGH FIVE!

Eller kan man sätta ut en kontakt annons?
Vi testar här:
En 20 årig galen skånska söker en Krog kompis.
Du ska kunna släppa loss,
Du ska vara galen,
Du ska kunna bli full utan att bli för full,
Du ska kunna ha shot race!
Känner du igen dig?!?! 

Maila till : [email protected]




Tills dess att jag får några svar så suger jag på tummen och står ut med Mickes jävla skit musik! ( han börjar dessutom bli full och berättar historien bakom bandet och låtar, typ like I care? BIG NOOOO!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0