Drömmars bok

Ja vad har denna dagen bjudit på hittills?

Vaknade halv 7 men gick upp lite efter 7, röka, kolla tv och försökte vara tyst eftersom Micke sov ända tills 12.
Började göra mina drömmars bok.
För er som inte vet vad det är så är det tex ett vanligt linjerat A-4 block där man klistrar in saker man gillar, saker man vill ha, något man vill uppnå eller något man bara drömmer om.
Jag har börjat fylla två böcker!
En med mål och drömmar för mig själv, tankar och vem och vad jag vill bli.
Där är tränings tips, citat och bara själv förtroende boostar!
Den andra är till hemmet eller ja allt utanför min egna bubbla!
Inredning, semester, drömmar med Micke, drömmar med hemmet, hus osv.
Jag älskar sånna "klipp" böcker, för där sparar man alla sina guld korn.
Dessutom har jag ordnat upp så att inredning är indelat i tex vardagsrum, sovrum, hall, kök osv!
Dessutom lagar jag mat nu, eller ja det blir köttgrytan sedan förra veckan den ska värmas och det blir hemma gjorda potatis klyftor!
Tidig middag idag då Micke börjar jobba om knappt en timme. Så han måste få mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0