Dag 02 - Familj

Min familj, ja den e stor. Eller de är många familjer i en.

Fast kärn familjen som jag här stammar i från är Mamma Katja, Pappa Otto, Storebror Fredrik, Stora syster Angelica, Tvilling syster Nathalie & Lillebror Jonathan.

Min egna familj är Sambo Mikael och Katterna Assassin Och Bobba fett

Ska man skriva något om varje blir det:

Mamma Katja
bor kvar i Ängelholm så klart. Hon är en Landskrona tös och vi kan ha riktigt kul ihop samtidigt som vi kan bråka värre än något annat!! Mamma är jag stolt över, hon e stark som en oxe men envis som en åsna! Jag beundrar henne och hennes 24/h jobb. Hon finns alltid där när jag ringer!


Pappa Otto
bor i Dalsland eller Oslo det beror på hur man ser det, Huset är I Dalsland och lägenheten i Oslo. Hans jobb är I oslo och hans sambo i Dalsland. Ja precis det berr på hur man ser det! Pappa och jag har fått bättre kontakt på gammla dar och de är jag glad för. Han finns där när man behöver honom.


Store bror Fredrik
bor här i Uppsala med sin familj och vi har inte samma Mamma, det är skönt att ha flyttat upp här och lära känna han och hans familj bättre. Och det känns skönt att äntligen ha storebror nära! När jag var liten skröt jag om honom för han bodde ju i Stockholm. ( man kan ta fel när man är lite yngre och dessutom från Skåne)


Stora syster Angelica
bor i Ängelholm med sina barn! Angelica och jag är som ett gift gammalt par, vi bråkar konstant om inget men sen älskar vi också och värderar varandra HÖGT! Henne är jag stolt över och beundrar henne som syster, mamma, dotter och vän!

Tvilling syster Nathalie
är min andra hälft! Just nu är hon i Afrika och arbeter för fritidsresor! Hon har också funnit lyckan i den danske Stieg och jag e lycklig för hennes skull.  Nathalie och jag förstår varandra utan prat, en blick och vi vet vad som händer! Hon är något av det bästa i mitt liv och vi känner varandras smärta och glädje!


Lillebror Jonathan
kom som en Greiksgud på posten, vi har inte samma pappa. Denna vackra lilla själ, så oförstörd och så älskad!  Jag gråter när jag inser att jag missar hans upp växt och jag saknar han varje dag. Men jag vet också att en dag tar vi igen allt vi missar. Min älskade älskade lillebror!


Sambo Mikael
är min soulmate! Han kompletterar mig, jag är extremt tempraments full, enivs och impulsiv. Han e lugnet själv, ger sig oftast och han tänker efter före! Visst finns det nackdelar i varje förhållande och vårat största hot är att han inte äter vad jag vill äta HÖHÖ. Han e mitt allt!


Katten Assassin
Ja hon e svart, envis, bråkig och ibland kelig! Hon är snäll när hon själv vill annars e hon som hennes namn säger En lönnmördare, extremt kräsen i mat väg och väldigt lekfull, skriker om hon inte får uppmärksamhet! Hon älskar att ha koppel och sitt täcke, hund godis och hund mat e också bra!


Katten Bobba Fet
t lillan i familjen, hon e myssjuk, kelig, klumpig, ett stor matvrak och lite mer kelig! Henne blir man inte av med om hon kommit till en! Hon äter allt, lök, damm, kex, chocklad, pasta, ja name it och hon äter det! En sköldpaddsfärgade sskönhet! Enda gången hon blir sur är när man ska kolla hennes tänder!


Sedan har jag fyra syskon barn
! Fyra mirakel som jag avgudar och älskar! De är mina prinsar och prinssessor! Är stolt över dem och blir lika varm i hjärtat när jag tänker på dem! Skrutt ungarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0