Balouba!

Balouba - Ett nytt uttryck jag börjat med.

Eller ja, har inte kommit på någon större mening med det så det används flitigt lite här och var.
Jag älskar uttryck utan mening, något man bara kan slänga in när man inte har något att säga eller hemliga uttryck så man kan säga att någon är nära döden utan att de förstår.

Egon är också bra, det betyder att någon är ruskigt ful. Typ - Kolla Egon!

Nu lyssnar vi (läs Mikael) på Uggla och då blir man så där knasigt knäpp i hela kroppen.

De som känner mig brukar säga att jag e sjuk i huvudet och ja jag älskar det! Eller ja här i Uppsala känner ingen mig på samma sätt som Darling Sandrus. (Hon och jag vi kan vi,  inte en lugn stund med henne. Och jag saknar det. )

Så nu -Lets go handuks torsk!

(Jag ska skrika fruttel rumpa utan att veta vad det betyder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0