4 år sedan!

Idag för 4 år sedan rasade min värld samman.

Jag satt på en buss från Helsingborg Till Ängelholm när jag fick ett besked som skulle förändra mitt liv.
Jag blev låst, jag såg inget och jag fick krypa hemma då benen inte bar mig.
Jag trodde aldrig för mitt liv att jag skulle reagera på det viset jag gjorde.

Men jag föll och jag föll hårt, jag tror mycket berodde på att det var hans egna vilja, det finns ingen mening och vi kommer aldrig få veta varför.

Jag kommer ALDRIG NÅGONSIN acceptera eller förstå hans vilja, jag kommer aldrig att se en mening i detta, men jag kommer alltid att älska honom för den han är.

Älskade Anton, du fattas oss fortfarande och det kommer du alltid göra! Jag minns dig föralltid och du lever vidare i mitt minne och i mitt hjärta! Älskade du, Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0