-

Känns som evigheter sedan jag skrev sist..
Har helt enkelt inte haft tid..
Var full i Fredes full i Lördes och ja jag vill vara full igen.. Allt blir lite mer positivt då. och alla jävla besserwisser som finns de finns inte när jag e full. "Tack för att ni håller er undan ibland Men ni kan gärna fortsätta med det!!"
Dessutom pallar jag inte bry mig om vissa människor längre.. Man förstår hur mycket vissa har innan för pann benet igentligen. Plus att man förstår hur jävla fega de igentligen är..
Jupps och ja  Just nu letar jag Vetrinär kliniker i Uppsala traken som är bra.
Vågar inte gå tillbaka till kliniken jag var på sist. De var så elaka mot Assassin och de vill jag inte vara med om igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0