LESS

Då börjar min helg redan idag.

Fick till och med gå tidigare i från skolan. I bland är saker och ting inte som de verkar..

Blev otroligt arg tidigare, att folk inte står för vad det säger! Eller att de inte förstår att saker och ting kan faktiskt såra. Och tex att säga en sak sen förneka och senare säga att just en sådan sak är de värsta dem vet. MEN GÖR DET INTE SJÄLV DÅ!!!!



Har så fruktansvärt ont i ryggen att när jag skulle skotta en ränna för spillen så var jag så nära att gråta. Ryggen känns som om den ska smulas sönder när som hellst och att skotta var inge bra ide.. Vet inte om folket i skolan märkte men fan vad nära de var att jag börja böla.
Och svetten bara rann för jag gav mig fan på att göra det...
Ibland blir jag bara less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0