Vecka 30

Ligger hemma i soffan med Intensiven: Förtidigt född i bakgrunden, tänk vad man kan rädda vissa bebisar genom att de läggs i en plast påse. Helt sjukt, vad dem kan igentligen de dära på sjukhuset. Dock har ju inte alla sjukhus och län den utbildning osv som behövs för vissa bebisar. Det är sorligt.

Annars då? Hostan vägrar ge sig, enbart ret hosta så man får stå ut. Micke jobbar lite men är på väg hem snart tror jag. Så ska fixa lite mat till honom.

Dessutom är jag ju i Vecka 30 nu (75 dagar kvar), och de e skönt. Varje vecka som går blir jag gladare att de närmar sig slutet på de här haha. Men jag kommer nog sakna sparkarna men allt annat de är jag glad att slippa.
Hon väger cirkus : 1.6 kg och e typ 41 cm. Om man tar en tumstock och mäter så mycket undrar jag hur i helvete hon får plats och hur mycket större hon ska bli. Får nog snart inte plats med varken mat eller tarmar längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0