Vår bil inte din!

Fin kommentar 'någon' lämnade?! Asså bara för att du inte gillar vår bil kan du väll iaf stå för vem du är?
Inte så att micke eller jag bryr oss över huvudtaget, vi köpte bilen för vi gillar den, för att vi tycker att de e bekväm och villken jävla bil är inte dyr att laga? Men vi behövde en ny och stor. Och vi förstår mycket väll att de kostr pengar att laga. Villken tur att de inte är DU som ska leva med bilen då, du behöver varken köra, sitta eller laga. Dessutom så vet du ju inte vad vi har för stolar så hur kan du veta om den är obekväm?
Jag bryr mig inte ett skit över vad andra tycker om vår bil, jag älskar den.
Så då var det uträtt, ligger i sängen och har ont, funderar på att pissa ner mig hellre än att gå på toa så ont gör det, illa . Men men bara 8 veckor kvar!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

herregud,det finns idioter överallt!

kram på dig! <3

2011-12-15 @ 13:31:25
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2012-01-12 @ 23:27:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0