Vad ni lyckades med skiter jag i!!!

Helt allvarligt, jag skiter i om du, din syster, din mamma eller en vän lyckades jobba fram till förlossningen!
Jag skiter i om hon Åkte sverige runt på cykel, sprang 14 mil eller körde själv in till förlossningen.
Om det gör mig till en dålig människa att jag inte jobbar, att jag inte går flera runder om dagen eller om jag inte tar mitt körkort med värkar så ja då är jag en dålig människa.
Jag varken kan eller vill vissa saker, enligt mig är graviditeten värre än något annat! Urk, man ska ju tydligen vara så jävla duktig. Och folk skiter i om man mår piss dagarna i ända man ska storstäda tre gånger i veckan osv osv.
Va fan micke får hjälpa mig med allt jag kommer knappt upp när jag satt mig för det gör så ont eller så har jag ingen riktig kraft, jag svimmar om jag står o lagar mat, jag går en runda som vanliga fall tar fem min, går jag nu på 20 kanske.
Jag klagar inte men andra Ska glänsa och trycka ner för dem orkade mer eller 'så farligt är det inte för dig steffi, när jag, blablabla'
Tror du jag bryr mig? Jag mår piss redan nu så nej jag skiter i vad andra kan eller gör, jag kan inte eller så vill jag inte helt enkelt. Låt mig va för fan! Jag vill också kunna göra saker, jag vill också må så bra att jag också kan.
Jag kanske inte alltid säger eller visar vad jag känner men det betyder inte att det är underbart.
Jag hatar att vara gravid helt ärligt, de enda bra är att känna henne. Hade det inte varit för henne utan att något annat känndes så här hade jag gett upp för länge sedan.
Men redan nu kämpar jag för min och mickes dotter.
Jag hade inte stått ut utan micke i heller, han drar mig upp, böjer sig ist för mig och står ut med min gnäll och tjat. För ja jag gnäller, gråter och har mig här hemma. Men jag kanske döljer en del annars.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra. Skit i alla andra. Graviditeten är så individuell. Gör vad som känns bäst för dig och er lilla flicka! /kram Emma från costa ;)

2011-12-14 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0