Torsdag

Nyss fått i mig lite i magen, dock känns det som att jag ska spricka.
Om en timme ska jag ner till stan och köra lite, har ju kört med Micke fast är alldeles för feg.
Någon sorts spårr i huvudet att jag inte vågar med Micke bara för att han inte har de där extra pedalerna så fegar jag ur ganska så snabbt.
Skärpning! Men när jag väl kör går det bra så det är väll bara att köra med körskolan då jag känner mig lite tryggare och sen med Micke på mindre vägar så släpper det väll snart.
Fyller ju för fan 21 om 23 dagar så jag skulle ju fan ha de där kortet snart. Men annars så ska jag ju vara hemma typ ett år till så jag har nog tiden i alla fall.

Annars händer inte mycket, tror att Bobba har ungar i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0