Tisdag

Pernilla och Vovvsingarna var här innan, de åkte nyss, låg i soffan och slappa sen när Pernilla åkte för att hämta Anders och Cickie blev hundarna ledsna, låg och gnydde i hallen och vägrade komma och mysa med mig, så vi gick en liten runda. Inte det lättaste då de är dubbel koppel och snor halt ute. Men ganska skönt endå för ingen sprang åt helt fel håll de höll ju ihop ;)

Ringde nyss Jenny, hon satte sig på bussen nu så hon kommer väll om en knapp timme får vi hoppas. Då bli det mys med film sedan ska vi till Bm, allihopa följer med idag så Els-britt får väll en chock eftersom jag brukar gå själv ;) haha

Just de, Vem läser min blogg igentligen? Hmm, får ju aldrig någon feedback men man ser ju att ni i alla fall är runt 20 st om dagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag läser,men det visste du ju redan ;)

2011-12-06 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0