Sleep tight

Ligger i sängen och ska strax sova.
Skulle storstäda lägenheten idag, dock dammsög, torkade golv, diska och städa uteplatsen bara. Blev to much för min stackars rygg, sen efter maten så strök jag och älskling tyget som vi pysslar med, eller mest jag men han får hjälpa till ganska mycket haha, och så sydde jag och tryckte imorgon ska jag fortsätta att trycka och så ska vi köpa bingolotter och glass ;)

Idag är det bara 50 dagar kvar tills de att flisan e beräknad sen om hon kommer tidigare eller senare de bestämmer hon. Men ja 50 dagar typ.
Imorgon går vi in i vecka 34, 33+0 och jag ska till barnmorskan och kolla äggvita och blodtryck.
När vi var in i söndes natt så hade jag 144 i övertryck när jag legat en timme, och då hade jag liten mängd äggvita så de var helt okej. Hoppas på lika bra imorgon! Eller ja helst lägre tryck och ingen äggvita alls men det kan jag nog drömma om.
Dessutom ska jag be henne kolla blodet om mina järnvärde är låga igen för jag har börjat få sån jäkla huvudvärk igen och kan sova hur många timmar som helst i sträck:/ så ska be henne kolla annars kanske de blir niferex igen..

Men sov gott! Bobba och micke snarkar redan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0