Plugga?

Sitter och kollar efter utbildningar.
Kommer ju inte kunna jobba som anläggare när hon e på dagis då både jag och Micke börjar halv sju. Så hon måste ju då lämnas klockan sex och hämtas typ halv 5 varje dag. Det går inte.
Så då funderar jag på att plugga, jag hade tänkt socionom men det finns ju inte på distans och jag kan inte plugga på skola då jag hade tänkt börja till hösten då går hon ju inte på dagis.
Sen så vill jag inte ta CSN lån så när hon börjar på dagis måste jag jobba.
Och sen får man väll inte vara mammaledig och plugga samtidigt kom jag på?

Hur fan ska man göra? Jag vill läsa på distans så jag kan börja innan hon går på dagis och sedan även jobba när hon går på dagis för att slippa lån. Men får man inte ta ut föräldra penning får jag vänta tills hon går på dagis. Men jag måste ju redan nu bestämma mig så jag kan läsa upp vissa ämnen.
Får man läsa vissa ämnen typ Matte B på komvux samtidigt som man går med mamma penning?

Jävla djungel och över huvudtaget vad ska jag läsa till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0