Natti natti

Jag och micke la oss vid nio, men så Vakna jag vid halv tolv och kan intebsomna om ;)
Skit segt när de blir på det här viset.
Har en pigg liten dam i magen också så sova får jag nog vänta med men de e ju inte hela världen.

Kollar simpsons och skrattar för mig själv, bobba har lagt beslag på mys filten och vägrar att flytta sig o micke har lagt sig i soffan, han säger att jag har börjat snarka!? Yeah right! Eller de kanske stämmer haha!
Iaf så sover han där så jag kan vrida och vända mig hur mycket jag vill! Skönt sånna nätter som denna.

Blåser som fan också förresten, låter som att fönsterna ska blåsa sönder! Men men, nej jag åter går till bobbas fisar och simpsons på datorn så somnar nog jag också snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0