Måndag

Fira älskling genom att ge han en hjärt attack typ.
Blev en runda på förlossningen. Jag och Jenny åkte fint dit trodde det skulle ta en liten stund strax innan 13.00 var vi där kom där ifrån 18.00.
Micke kom till oss vid kvart över fyra, då var jag och Jenny helt slut så vi garvade en hel del :P

Klokare blev jag inte av besöket, kom in med blodtryck 150/100. 40 min senare låg jag på 135 i över tryck så det var ju bra att de gick ner. Dock har jag äggvita å det är ju inte bra. Läkaren kom in typ kvart i sex pratade lite och gjorde två ultraljud, allt såg bra ut med henne. Hon ligger fortfarande neråt och ganska långt ner tydligen.

Nej mat har jag fått i magen vi tog sibylla idag efter som jag är helt slut och Micke som fyller år.

Hade ju fullt schema idag igentligen skulle köra och till BM och föräldra grupp fick fint ställa in allt.
Tack Jenny för all hjälp och för att du orkade med mig så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0