Lille julafton

Har inte somnat än, har mått illa och haft typ mensvärk hela natten.
Dessutom kännde jag mig hungrig det är en rolig känsla de där, vissa dagar kan jag gå utan mat en hel dag nästan två utan att känna hunger men ibland känner jag de hur mycket som hellst :/
Men iaf, tänkte att när micke vaknat ska jag gå upp och ta en macka, vill ju inte störa honom när han sover.
Hans klocka ringde och jag satte mig upp i sängen börja känna mig ännu mera illa mående och sprang på toa mys! Iof bara galla, undrar om jag spyr för att magen vill ha mat det har ju hänt fler talet gånger under grav. Men vi tar de säkra före de osäkra och bäddar ner oss i soffan!

Fin lille julafton! Btw imorgon fyller jag 21;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0