Knoddas

Bara 7 fulla veckor kvar! Sen är vi plötsligt tre stycken, sinnes! På bara några timmar blir vi tre för nu kan vi fortfarande tänka på oss själva!

Men nu är allt färdig handlat till henne, vi tog en runda idag, blev billigare än jag trodde haha!

Ni såg väll i förra inlägget att det verkligen inte behövs mer i storlek 50,56 det är 62 som gäller om ni som läser ska ge oss något ;) haha

Som sagt micke o jag tog en runda för att handla klart allt, jag ville ha en skötbädd som är tjock i sånt plast/gummi skydd, det fanns inte, så jag fick ge mig igen det blev ikeas. Tycker dem verkar hårda men vi köpte fina handdukar att ha på så hon ligger skönare.
Vi tyckte dessutom att de skulle vara skönast att vara klara med handlingen nu eftersom damen i fråga kan tänka sig att komma tidigare. ( hoppas ej! ) så är det bara att packa upp allt när vi kommer hem sen, de flesta vet väll vid det här laget att jag inte vill ha tex sängen här inne innan hon är här? Har dock fått ge mig med vagnen den får inte plats i förrådet så den står i vardagsrummet :/

Så nu när allt e klart ska jag börja pyssla, ska fixa nät i lådorna på skötbordet, skötbordet ska också målas ( det kanske får vänta ), sen ska de tryckas på lite tyger, skötväskan ska få en ordentlig rem så den går runt styret på vagnen. Sen är de nog inte så mycket kvar men om man räknar i tid så kan de nog bli tajt med tanke på mitt humör och symaskin ska lånas, färg ska köpas osv, osv.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vet att jag är arbetslös nu efter jul,så det är bara att slå en pling om du vill ha hjälp :)

2011-12-23 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0