Går dagen :D

Hade en sjukt trevlig dag igår, med massor av besök.
Strax efter att Pernilla åkt så kom ett mega paket och jag kunde inte ens gå ut i hallen för att stänga dörren efter leveransen så det fick snubben göra haha.
Fick panik av alla saker så när Jenny kom så skulle vi kollat film men vi byggde barnvagn och snacka skit!

Sen blev det en runda hos BM då var både Jenny och Micke med. Högt blod tryck igen så ska tillbaka reda på Måndag för koll och kolla så jag inte har äggvita. Fick läxa att fixa Journaler om en olycka 03 var det tydligen och det har jag gjort nu. Eller jag ska bara sicka ett brev med en begäran.


Så här så vardagsrummet ut i går när jag och Jenny fixade barnvagn ;)

Kommentarer
Postat av: Emma. - Mamma till Mathilda 080608. + Bebis i magen.

Har ni skaffat två barnvagnar? hehe.. :)

2011-12-09 @ 11:23:14
URL: http://www.emmsann.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0