Fredag

Vår fina granne kom in med en julblomma för en liten stund sedan, julklapp och födelsedags present sen ville hon säga att hon skulle åka bort ett par dagar över jul, så vi inte började undra. Hon e så fin våran granne!
När hon kommer hem så ska jag bjuda på fika :D

Micke är iväg på julbord med sitt jobb och jag kollar tv. Innan han gick så var vi och handlade en dricka och mat åt mig så jag får i mig något. + tårtor till imorgon :D Jag fick inte göra själv haha.

Har legat pall hela dagen inte ens gått upp på toa förrens vid halv fyra. Mår inge vidare och sen gör det så mycket ondare på morgonen så jag valde att ligga så länge som möjligt. När micke kom hem vid tjugo över två så käkade han sen la han sig med mig i sängen så låg vi och mös tills ja halv fyra då började vi röra på oss.

Min styvmor ringde igår och ville veta vad som hänt för pappa hade berättat. Så jag fick berätta igen vad jag vet, känns som jag inte vet så mycket längre men de e ganska skönt får jag får höra hela tiden stressa inte upp dig och oroa dig inte så jag vill inte veta riktigt vad som händer för då hade jag nog blivit nojjigare. För första gången i mitt liv är jag lugnare av att inte veta. Jag som är ett sjukt kontroll freak har fått lära mig att släppa lite på det jag inte kan fixa själv.
Jag litar på att BM har koll och att de berättar om de blir värre.
Men iaf Pratade länge med Elisabeth och de var skönt. Hon är ju den i vår familj som kan sånt dära så det känns bra att ha pratat med henne så jag fick lite mer inblick utan att få för mycket haha! Vi fick inte åka och hälsa på dem sa hon, för de har 9 mil till närmaste förlossning så vi får snällt vänta tills Knoddas är ute och lite större så hon orkar åka bil så långt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0