Besök hos BM

Besöket hos BM gick väll bra, har fortfarande äggvita så hon sickade det på ngn sorts analys.
Fick inte veta Blodtrycket idag hon tyckte att det såg bra ut från igår så det räckte, som vanligt såg allt fint ut förutom då äggvitan, (vad som såg fint ut vet jag ej med tanke på att de enda som kollades var äggvitan?)
Eller jag ställde en fråga och fick till svar - Det är helt normalt. (Allt är tydligen normalt när man e gravid ;)
Upptäckte dessutom att jag gått ner i vikt, men det var bra för min skull haha, Knoddas mår ju fint det fick vi ju bevisat på både hjärtljuden och ultraljudet igår, allt såg fint ut.

Jag får helt enkelt lunka på med mina samandragningar, växtvärken och all annan skit dem sa att de var. (Lika kul varje gång när BM på förlossningen säger en sak, läkare en annan och BM på MVC säger en, det är bara välja vad man själv tycker känns bra eller?) Tackar för Alvedon! Dock vill jag inte trycka i mig massa piller men det har faktiskt gått ner en idag för att orka gå till BM och för att kunna sova en stund till (sovandet misslyckades dock).
Känns ju ganska knasigt att gå runt med vad som känns som man en fotboll mellan benen, fast det ska ju vara så tydligen, så ja en 9 Veckor till ska jag väll orka med min fotboll om det inte släpper. Jag håller tummar och tår!



Kan du snälla sluta jäklas redan?
Vi har gott om tid till det sen 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0