30 dec

Känner att jag hade kunnat spy ut en jävla massa idag men jag håller det för mig själv idag.
Eller micke har iof snällt fått lyssna ;)
I dag har vi varit till thuns blev en bh till mig väl behövligt med tanke på att alla mina andra e sönder :/
Blev strumpor till knoddas, en pyjamas och ett tränings ställ :)
Stötte dessutom på alex och magnus på thuns så det blev lite snabbt snack.
Sen åkte vi till gränby, blev en hel dress och mössa till knoddas sen köpte vi mat o åkte hem ;)
Folk kan ju verkligen inte bete sig i affärer, en tjej parkerade fint hennes barnvagn mitt i gången och där man kunde gå förbi stog hon och kolla kläder, jag som kom bakom fick trycka undan henne för att komma förbi, och vagnen den flytta sig med hjälp av min mage. ;) Hon såg inte glad ut men det sket jag i så beter man sig inte bland folk!
Senare var de folk som körde in vagnar i röven eller magen på en. Så jävla stor e jag väll fan inte tycker jag haha
Nu har vi nyss tryckt färdigt tyget så imorgon ska jag fixa med de, något nyårs firande ser det inte ut att bli.
Detta året suger ju, eller så suger vi med tanke på att ingen vill fira med oss hahaha ;)
Men i alla fall så är jag med Micke och det är det som har betydelse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0