.

Sitter här i mörkret och lyssnar på HIM - Heart killer. Jupps så ser det ut.
Väntar på att min man ska bli klar med diskmaskinen så vi kan få ett snyggt och rent kök haha.
Det är berg där men kanske inte så konstigt efter som vi båda jobbat mycket och länge.

I torsdags började jag med de nya tiderna klockan 03.00 var jag uppe. Bussen gick 04.30 så det var ju lite överdrivit tidigt men jag är en männska som måste ha tid på morgonen. Blev en lång dag och var inte hemma förrens 9 då blev det mat sen sova.
I går var det lugnare gick upp 03.45 typ och kom hem vid ett. Skönt men jag somnade igen och vaknade vid tio åt sen gick vi och la oss.

Jupp så ser det ut i tre veckor till haha. Ska se om det är klart där ute så jag kan laga mat åt oss.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker nästan synd om dig, att du ska ha sådana tider för att komma till jobb, jag beundrar dig att du fixar det vete tusan om jag fixat det allt om att gå upp före kl sex tycker jag är jätte jobbigt.

skönt för er att få diskmaskin, jobbigt med all disk och ja jag håller med dig det är inte alltid man hinner.. ha det bra hjärtat. kram

2010-09-24 @ 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0