.

Ojoj två veckor sedan. Hm vad har jag gjort sedan dess? Börjat skolan, jobbat och myst med mina älsklingar Micke och Assassin!

Har också blivit sjuk, haft besök av tvilling syster, varit på kräftskiva och blivit riktigt dragen, blivit sjuk igen, köpt fiske spö och fiskat.

Ja det är väll allt jag gjort. Förutom idag då. Stannade hemma från skolan då mina mobiler sagt upp sig så det var inget som väckte mig. Skulle lyfta Assassin då small det till i ryggen så jag fick bli säng liggandes ett par timmar. Gick och hämtade cyklen sedan cyklade jag och hämtade min nya mobil, köpte sele och leksaker till Assassin Och klippte mig.

Kom på varför jag aldrig klipper mig hos frisörer utan bara själv. De kan inte lyssna. Betalade 400 kr okej det är billigt för att klippas men inte när man går där ifrån och ser ut som en tant. USCH! Försökte se det possitivt och tycka om det men det går inte heller inte när Micke säger att jag ser ut som en kärring! Kan inte ens sätta upp det så jag ska köpa mig en keps och gå med tills det växt ut. Ska till och med sova med den! Jävla frisörer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0