Dagen

Tjingeling. I dag har varit en trevlig dag. Tog bussen till skolan, hade Engelska och Matte sedan styrde jag, julia, Klara och Rickard mot kina resturang.

Vidare traskades till Ungdomshälsan för en karta P-piller. Jag är ju så smart och låter alla mediciner och piller o skit ta slut sedan ska man vänta minst en vecka på att få dem.  Typiskt mig.

I morse var min lilla bebis så mysig hon skulle vara med över allt men sen när jag skulle gå då skrek hon och ställde sig vid dörren och hoppa på mig. Till slut lyfte jag upp henne gav henne en puss och gick ut då ställde hon sig och titta på mig och sa ett kort hej då och gick. haha knäpp.

Älskling är hos Alex och hjälper till med något. Jag däre mot sitter här tyst och skönt ska strax bada hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0