Tjejmilen 2011

Nu har jag känningar av min panikångest, sakta skriver jag i formuläret svetten rinner och jag börjar hyper ventilera.
Slår undan tankarna så jobbigt är det inte.
MEN JO DET ÄR DET!

För jag har krav på mig själv. Iaf jag har anmält mig nu till Tjejmilen 2011 och det kommer gå åt helvete.
1 mil att gå är ingen match (tror jag) det har man ju gått full. Men jag ska ta tag i det nu på riktigt med högre krav på mig själv eftersom jag lovat mormor också så ska jag väll i alla fall försöka jogga hela milen??

Jahopp, jag har köpt träningsskor och även börjat med Nutrilett och byta ut vissa måltider men även börjat med sådan till frukost. Sen ska jag spara lite pengar och köpa mig ett gym kort.

haha jag kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Julia

Duktig du är stumpan :)

2010-10-03 @ 19:13:55
URL: http://jjuliajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0