Kväller

Sitter i soffan med min kära sambo och katten går loss på soffa och sladdar. Litet irritations moment men jag är glad ändå.
Alex har nyss cyklat hem efter (som vanligt) El gittars spelade och rock på hög volym stackars våra grannar.
Men det ska fan han där uppe få igen för i morse vaknade jag av Jail hous rock dunkandes och inte fan kunde jag somna om när han fortsatte med något som lät blandning av elvis och dansband. USCH!

Igår var det födelsedags kalas för kusin Magnus. Blev enbart en grogg för mig då jag var irriterad av någon anledning, kan bero på att jag varken hade cigg eller snus förrens senare på kvällen och då var skadan redan skedd.

Annars är allt som vanligt, skolan misskötts men jobbet går bra. Tycker jag i alla fall några misstag som sne sågning eller mes körning med lastaren ska väll tålas? haha. Jag har i alla fall lärt mig köra med spaken men då går det sjukligt långsammt så det händer bara när jag är ute och glider ;)

I morgon ska jag försöka ta tag i dammsugning och att rensa garderoben för då alex var på väg så kastades allt in där för att "röjja upp" Den enorma röran i våran lägenhet. Sen ska vi även till svärföräldrarna och mysa!
Älskar att åka dit då det är folk runt om kring en och alla är glada och trivs tillsammans!

Saknar min mamma och pappa och syskon när jag är hos dem. Har ju inga minnen av mamma och pappa tillsammans då jag bara var tre när de separerade. Så det är med lite avundsjuka jag ser på Mickes familj haha nej men jag är glad över att se att det finns familjer som håller ihop!

Nej sängen kallar mys med älskling!

Kommentarer
Postat av: Syster A <3

Sv: Nej jag har inte varit hos Mormor, tänkte köra och hämta de ikväll :) Men jag ska betala för det, får väl kanske lite rabatt ;) tyckte de var en bra ide till vintern och jag klarar mig INTE utan de. Tack för din fina kommentar om mig och Henke, börja gråta. Vi älskar dig också, alla 4:a :) Och som sgat vi är ju väldigt bra vänner, så förhoppningsvis blir de fler tripper med honom upp till er, han tycker ju om er också! Vi är ju vuxna nog att hålla ihop och göra saker tillsammans med VÅRA älskade barn! We MISS MISS MISS MISS you! Hälsa micke! Puss <3

2010-10-24 @ 12:25:08
URL: http://angelicaljunggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du kan sakna något som du inte kommer ihåg, dina tre första år levde vi tillsammans, men käre far var nästan aldrig hemma då han körde runt i europa med sin kära lastbil, men jag hoppas av hela mitt hjärta att du ändå kan känna att du fått en bra uppväxt av din tokiga mamma, men så klart kan man känna saknad av något man ser, att andra familjer håller ihop, men idagen sverige är det nästan unikt. älskar människor som klarar detta. hälsa Mikes mamma och pappa... Älskar dig min Stephanie

2010-10-24 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0