.

Känner mig ledsen och arg för allt, vi örjar gå mot mörkare tider antar att det är därför.
Undrar vad man ska göra för något ska uppskattas. Inget verkar bli bra ändån.
Inte värt att göra något då. Eller känns inte så ialla fall.

Efter många om och men gjorde jag mat till mig själv, en tomat lite kyckling och ett paket nudlar.
Kollade igenom min ekonomi och blev ledsnare.
Ringde mamma och spydde ur mig en massa och klumpen lättade.

Ringde ett samtal till Uddevalla som först gjorde mig lite nedstämd men sedan glad. Väntar på ett mejl och ett samtal till pappa sedan ska jag börja kolla runt lite mer.

Ska börja skriva på mitt projketarbete snart också. Ska googla lite om det först och gå igenom vad jag igentligen ska ha som mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0