Träna

Efter att jag ställt mig på vågen hos svärföräldrarna och den visade otroligt mycket för mycket.
Efter att jag grät igår som jag inte gjort på mer än ett år över min kropp så tog jag mig i kragen idag,
Åt frukost, höjde volymen på spotify och dansade loss, både dansa och körde övningar jag kunde sedan jag dansade i unga år. Svetten rann och mina nya skor var skit sköna.
Det känns så mycket bättre när man är helt slut. Nu ska jag börja träna hemma varjedag tills jag har råd med träningskort!

Annars så försov jag mig idag igen. Sket då i skolan och låg i sängen ett par timmar.
Känner att jag mår dåligare än vanligt, drömmarna gör mig osäker på allt runt om kring.

Nu ska jag duscha sedan leta katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0