Hopp

Länge sedan jag skrev. Men varken jag eller datorn har varit så pigga på sista tiden.

Vet inte vad jag skrev sist men hade lov förra veckan veckan innan dess hade jag öroninflammation så då jobbade jag inte. Denna veckan har jag jobbat Tisdag-fredag. Inte haft så mycket att göra så i onsdes var vi till skansen och hjälpte till där och mina ögon var stora som fan när vi åkte igenom stockholm haha. Riktig turist men sillka vackra hus där är. Är så inponerad av gammla buggnader och hur de byggdes förr. Så vackert. När vi skulle från skansen var det redan mörkt och parkeringen var högt upp så det ver en riktig fin utsikt. Vissa delar av stockholm är nog ganska vackra ändå men Skåne och Ålabodarna kommer alltid vara mitt smultron ställe.

Ja i Fredes dessutom hade jag sov morgon. Tog en extra lång (försov mig) och sedan åkte vi ut till upplands väsby typ och jobbade. eller ja Johan såga ner träd (läs: små träd ska nog knappt kallas träd) jag drog ihop i högar. Sedan åt vi och efter som det var sista dagen bjöd Johan. Tillbaka till jobbet och vi svetsade två 50 slangar och satte på till avstägning och spol brunn. TYP.
Sedan var dagen slut och jag somnade som vanligt i bilen på väg hem.

Ja har varit otroligt trött på senare tid satt mig i bilen och somnat direkt. Somnat direkt hemma. och lyckats somna sittandes på arlanda. Bra!

Idag stor städade vi lägenheten. Åt köpe mat och imorgon ska vi till svär föräldrarna så Micke kan få vinter däck.

Så ser det ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kul att läsa, jag visste inte att du gilla gamla byggnader och blev så betagen i att se Stockholm. Ja trött på höstarna och en bit in i Januari har du varit i många år, men lite extra vitaminer och grönt tee så kvicknar du nog till. Härligt att ni ska till Mickes föräldrar dom blir lite extra nu när jag är långt borta. Älskar dig ha det bra pusssss

2010-11-14 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0