Första dagen av klarad

Great början på denna vecka! Försov mig igen, som vanligt. Hatar detta jävla vädret som gör mig så trött, grinig och lat!

I alla fall kastade på mig kläderna sprang till bussen, byta buss, sprang till matte lektionen helt anfådd satte jag mig och började räkna.
Hade tappat bort mitt jävla block och fick börja om. En halvtimme senare vandrade jag ut i ös regnet tog ett par snabba bloss sen gick jag in till Engelskan.
Hade hör övningar inför nationella de gick väll bra!
Vidare till Anläggningshallen för ett möte med byggnads, hämtade skolkatalogen och fick mitt underställ, inte en dag för sent typ.

Gick upp och fixade mina kurser och tog bort några.
Väntade på älskling blev upphämtad i lastbil in på gränby och köpte kräm fräsh ( härlig stavning ;) Till scan och lossa tom gods till scania och lämna lastbilen jag körde en bit sedan hem.

Mös, åt pastasallad med tonfisk. Plockat lite och ska strax sova!
Ledig imorgon Toppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0