Lista 180510

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1, Mikael

Vad tycker du om kärlek? Helt fucking amazing

När kramade du någon sist? En liten stund sedan

Saknar du någon speciell person?
Njea, mamma kanske?

Har du svårt för att bli kär? Ja.

Är du singel? Definitivt INTE!

När fick du senast en komplimang? En stund sedan bara <3

HAR DU NÅGONSIN: 

Varit medvetslös: Nej?

Hånglat med nån riktigt ful: haha jaa

Hånglat med fler än 50 pers: haha inte fan vet jag

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha

Gjort något riktigt dumt? Ja absolut

Gjort något du verkligen ångrar? Jaa

Åkt ambulans? Jupps

Gjort nåt olagligt? Jadå

Fått din mamma att gråta? Ja :(

Slagit ner någon? hehe

Skämts över dina föräldrar? Nja

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Nej

Dricker du? Somtimes

Vilka kläder sover du i? Kläder?

Vad hatar du verkligen? Vet inte.

Är du ensam nu? Nej hela huset fullt med folk och Älskling ligger bredvid och håller mig i benet ;D

Vill du gifta dig? Nej

Vill du ha barn? Ja

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag & Älskling

Såg dig gråta? Micke

Fick dig att gråta? Angelica

Du delade en dricka med? Nathalie

Du gick på bio med? Mikael

Skällde på dig? Micke kanske haha

Sa någonting till dig och vad var det? Micke gjorde puss ljud och sa " jag älskar dig " NAAAW

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja, tycker synd om mig som e sjuk :(

Kramat någon? JAA

Pussat någon? Aaa Älskling

Köpt någonting? Nej

Sjungit? Nej faktiskt inte

Saknat någon? Nja Mamma kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0