Köket

Bara för att jag bestämmer mig för att göra något så vill det inte funka.
SUCK!

Så istället ska jag berätta hur vi tänkt oss ha det i våran nya lägenhet.

Köket:
Färgen i köket är aprikos en väldigt ljus färg som ger köket väldigt mycket ljus.
Köket i sig är långsmalt med en mat plats längst ner mot fönster där man ser gården och våran lilla altan.
Jag hade tänkt mig att låta väggar och luckor vara ljusa och sattsa på en färg som bryter det hela och den färgen fick Micke bestämma, det blir Lime grönt. Så det ska inhandlas lite med just färgen lime.
Det blir ju inte allt som glas, tallrikar, dukar, gradiner osv. Allt ska INTE vara lime det blir ett par saker som kommer lyfta köket. Det andra i köket ska jag försöka hålla så ljust som möjligt.

Detta är iaf tanken med köket men det kan ju ändras. Fast jag tycker det skulle vara skit coolt med Lime grönt.



Titta in senare så ska jag skriva om de andra rummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0