Grattis Lisa

Det finns en familj jag saknar. En hel familj, mamma, pappa & barn.
En familj med så stor kärlek och värme. En familj där man känner sig välkommen & omtyckt.
Hos dem har jag gråtit och pratat ut om hur allt är. Pratat om glädje och sorg.
Har skrattat och gråtit. Mysit och busat.

Innan jag flyttade 62 mil och ändrade mitt liv var det familjen Cronstedt som gjorde mig så glad, det var till dem jag gick när allt sket sig, det var hos dem jag kännde mig hemma.

Jag kommer aldrig glömma gitarr kvällarna då jag suttit och myst i deras soffa. Bara lyssnat på deras röster och "seglat" bort. Drömmt och önskat mig lycka. Jag kommer aldrig glömma Maja-Lina & Benjamins söta ord, deras kramar och deras sätt att visa hur dem tycker om någon!

Nej jag saknar er Familjen Cronstedt och önskar er de bästa i livet!

Nu har jag precis pratat med Lisa som fyller år idag och känner hur mycket jag skulle behöva en kram av hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0