300510

Har inte haft tid till att blogga eller sitta vid datorn så nu blir det en liten resume:
 
Fredag: Jobbade fram till klockan 1. Hade skit kul på jobb bara skrattade hela tiden.
Väl hemma blev det dusch sedan sätta sig i bilen och åka till Mats, Lotta & lilla Idun.
Fickade, tittade på huset och lekte med Idun. Tittade lite på tv fram åt kvällen då alla var jätte trötta.
På vägen hem ville jag inom en mack eller vad som hellst för att köpa snus & dricka.
Blev en rund tur genom hela Uppsala då Micke inte kunde bestämma sig för villket Ica som var bäst haha.
Sen hem och decka direkt.
Micke skrev också på kontraktet för lägenheten och den är numera vår nycklarna hämtar vi klockan 12.00 den 1 juli.

Lördag: Vaknade vid tre, fyra och fem tivingade mig till att somna om alla jävla gånger. Gick upp hyfsat sent och åt frukost sedan började vi göra vid oss och hjälpa till. Klockan fem kom gästerna och då började vi dricka och äta. Fick mysa med Mickes kusins dotter och hade jätta mysigt. Matade kaninerna med hennes stora syster osv.
Klockan elva gick jag i deck. orkade inte hålla ögonen öppna och halsen dödade mig plus öronen som vägrar ge sig.

Idag: Vaknade jag igen typ varje timme efter fyra. Orkade inte hålla på så så vid ett valde jag att vara vaken trotts att ögonen fortfarande går i kors. Har kollat film och ätit pannkakor och nyss kom Magnus och dricker kaffe. Ska gå ner och hålla dem sällskap och reta mig på öronen.

Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag älskar dig Steffi.....

2010-06-06 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0