260510

Känner mig sjuk igen, huvudvärk, ont i kroppen, snorig, öronen gör ont, körtlen bakom örat är stor som ett hus och allt är bara allmänt skit.

Idag gick jobbet först bra sen dåligt. Grät till och med. Vissa männskor är bara så fruktansvärt klantiga och har inget innan för pann benet. Orkar inte med det. Ringde Eric han sa åt mig att gå hem. johan ringde och fråga om jag gått hem. Jag stannade, jag orkade inte förklara. Bajs på allt.

Drar täcket över huvudet och drömmer om Mig, Micke & Tyra. Helt underbart har vi det i drömmarna och utanför. När vi är själva, jag och micke, han och jag, jag och han. Vi, bara VI!


Kommentarer
Postat av: mamma

allt kommer att bli bra, i motgångar blir man stark, men man orkar inte alltid men du är en riktig kämpe och du fräck blogg.

pusssssssssssss

2010-06-06 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0