160510

Får inte nog av alla inrednings sidor och kolla på prylar, möbler osv. Blir galen vill bara veta om vi har fått lägenheten. Så jävla jobbigt, idag skulle vi till Ikea & Jysk bara för att kolla, Vi har ju inte samma smak och då kan det vara bra att kolla tidigare så det inte blir tjafs senare när vi väl ska handla.

Jag har mycket dubbla åsikter om hur det ska se ut, jag vill ha mysigt och ombonat med massa ljus osv. Sen samtidigt vill jag ha så lite som möjligt så där clean stil. Och nu har micke visat mig världens finaste köksbord som är mer "gammel" chick stilen. Undras om man kan ha allt. Fast i olika rum hahaha...

Dessutom är jag galen i bjarredsdesign.se Men jag har tyvärr inte 30.000 till ett soffbord :/

Just nu siter min Romeo i kallingar och lyssnar på musik. För jävla varmt här inne ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0