140510

WI.. jag är glad, lycklig ja typ allt är bra.

Jag och älskling hade tråkigt igår morse efter vi vaknat. Kolla tv och micke kolla sin mejl då hade han fått att vi fick titta på en lägenhet i stan, tänkte bara yes, men att det skulle ske i veckan när jag jobba.
Älskling ringde upp men vi fick åka dit och skulle titta bara en timme efter. Kom dit och såg området.
Bajs bruna två vånings klossar ihop slängda lite över allt. Suck jag tänkte bara nej här är ju skit fullt.

Kom in och slogs av att det var så fint inne, färger och allt passade mig perfekt, lagom med allt stort osv.
Wii vi tittade och jag kunde nog inte dölja min glädje men micke lyckades så jag trodde inte han ville ha den. Men han har mejlat ett JA TACK! Vet tyvärr inte om vi får den men vi var de första som tittade och förhoppningsvis de sista hihi.

En tvåa på första plan med en liten uteplats men det skar sig i hjärtat när jag såg hur plattorna satt. Usch hur de var misshandlade haha och sen ska vi snickra till staketet. De är allt som behövs om vi får den. Wää jag är lycklig stora rum och en stor klädkammare :D:D:D och massa garderober i hallen. Plats för alla mina kläder och fler haha

Håll tummarna för oss! Så vi kan få bli sambos på riktigt och skapa oss ett hem tillsammans bara jag och micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0