090510

BÄÄ.. Är så jävla sliten idag, känner mig fortfarande full emellanåt.

Igår började vi med ett besök på telenor, där de ger mig ett nummer jag ska ringa. buhu.
Sedan blev det upp till storebror och hälsa på lilla Lucas. Han är så oerhört söt! Liten  och nuttig. Satt bara och tittade på honom, hade kunnat sitta så i timmar. Lilla pojk.
Pappa var även där och så klart Fasters sötnos Nellie. Satt och snackade sedan kom tvilling syster Nattis. blev en mysig kram.

Blev även dålig stämmning när en bil från Skåne kom upp. Tycker om man kommer till anda människor så hälsar man usch för sånt folk. Får spykänslor i hela kroppen. Sen gjordes ju inte saken bättre av att jag mött människan som fått mig att må dåligare än vad jag gjort sen jag flyttade upp hit. Men jag klarade mig.

Hem och åt gjorde naglar sen bestämmde jag mig att åka och festa hos Jenny =) Drog med mig Pernilla och i början var det lite små segt men när spriten gick in gick vettet ut och man började prata med mer människor.
Fick höra av massa " men shit du är skåning?!" haha altid lika kul. 
Micke hämtade oss vet ej vad klockan var men vi kom en bit innan jag blev tvungen att hälsa på ulrik. haha första gången på ett år jag hälsar på Ulrik. Skit jobbigt. Men vi kom hem sen somnade jag.
Vaknade tio idag och har inte kunnat somna om.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååååååå härliga bilder. Vad kul att du och Pernilla festa tillsammans, mindre kul med lrik, men,men så kan det bli ibland. kram

2010-05-10 @ 22:36:13
URL: http://emmagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0