090510

Sitter och njuter av Gyllenetider. Magiskt, blir så lycklig. Otroligt lite låtar kan få en så oerhört glad.
Hjärtat slår, blodet rusar nästan så man blir små kåt. haha
Men serriöst Gt lyssnade jag ruskigt mycket på när jag hade bra perioder, oftast när sommar deppet försvunnit.
GT är äkta kärlek och folk säger att GT enbart går att spela på sommaren, fuck off Gyllenetider är alltid ett säkert kort.
Nej jag njuter stänger ögonen låter min kropp bli musik låter mig ryckas med och försvinner i mitt knark rus.
Fan vad jag älskar livet idag!

"Hon vill ha puls"

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: det är bara bra sötnos, hur är de själv? :) Går det bra med praktik nu? :)

2010-05-09 @ 21:27:59
URL: http://jessicaaag.blogg.se/
Postat av: mamma

ja även jag har hört massor av gt, Tack vare dig, ibland gick samma låt om och om igen...

Kram.

2010-05-10 @ 22:31:36
URL: http://emmagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0