070510

jaha då ska man bli sjuk också?

Blir så ledsen har vellat åka till stan och träffa brors son och resten av familjen men har antingen inte kunnat komma in till stan, och hela veckan har jag jobbat. Upp 05.00 och inte hemma förrens 17.00 tidigast typ.
Och då är jag så död så det blir typ mat sen sova.
Hade tänkt åka in till stan nu i helgen både lämna in mobil och för att träffa ny tillskottet. Men nej nu känns det som att jag har feber och dessutom åkte jag på bakslaget att typ bara klökas och typ spy.
Och då tänker jag INTE åka till bror med familj, om det nu är någon sjuka så ska inte de små bli sjuka.

Blää jag hatar det här då blir det kanske inte förrens nästa helg.


Dessutom jobbade vi idag full trupp till klockan ett låg efter ganska mycket men nu är det fixat, utsättaren var där igår och satte ut uppsticken så nu är alla de klara sen ska vi sätta aco drain. Men det blir på måndag.
Idag fick jag även åka grävskopa haha, har svårt för att ta mig upp för schakt kanterna dessutom rasar de bara om man går där osv. Så jag och lasern tog grävskopan upp idag haha. Alltid kul när det händer saker. Hatar att bara stå och vänta eller att inte ha ngt att göra men nu idag så fixade jag en hel del.

Hoppas bara det inte blir en helg med spyor och skit för då dör jag! No sickness in my life thanx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0