050510

Nu har jag tömt min älskade blixt. Han dog ju som sagt förra Måndagen. Och nu är han tömd fall i fall man inte kan återuppliva honom.

Jag har också fått höra en väldigt hemsk sak som har fått mig att stanna hemma från praktiken idag, jag har gråtit och drömmt en massa hemska saker hela natten, Micke fick trösta mig igår har inte gråtit på det visset sedan mer än ett år sedan. Jag är helt knäckt. Men jag ska försöka ta mig upp och skaka av mig det.

Och sen ska jag säga att jag bara älskar Micke mer och mer. Han är en helt underbar människa, den ända för mig. Och jag hoppas att jag ska älska honom hela livet. Han har ett hjärta av guld och han får mig att känna mig älskad och uppskattad oavsett vad.


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dih min tössabid. Allt löser sig och kommer att bli bättre, alla bakslag leder bara till att framstegen blir längre och bättre. så härligt att allt känns bättre och bätre med Micke.

Pusssssssssssssss

2010-05-06 @ 23:16:35
URL: http://emmagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0