030510

Sover sittandes nästan, dessa måndagar är så roliga.
Älskling och jag fiser i kapp Han sover men jag skylle på bönorna höhö
Måste lätta på trycket ibland,

Idag har jobbet gått oförskämt fort, har knappt gjort något känns det som men vi är nästan klara på "fram sidan".
(ni fattar inget men jag gör) Har typ krypt fram i välten. Så härligt, radio på max och hoppa upp och ner i 0,5km/h
Dessutom få vibrations skador på näthinnan för att allt hoppar och studsar och vibrerar. Gosh jag älskar att sitta i välten man får tid att tänkta och glömma bort att det inte bara är jag på arbetsplatsen höhö. Nästan katastroff.

Nej vill väcka älskling men han vägrar han e nog lite sjuk också. Stackarn.

Typ hej hopp gummi snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0