010310

Ja en slappe dag som denna har man ändå fått en del gjort. Imorse städade jag och packade upp väskan, tittade på film och satt vid datorn. Sedan har jag myst, gjort om designen på bloggen, ätit mat & duschat.

Får heller inte glömma att jag ringde Julia innan, blev ett långt samtal men det var skönt att höra hur hon mår efter allt. Jag tänker på dig vännen!

Nej jag fjällar eller flagar som man säger här som fan, bara vatten strålarna träffade så flöt det bort URK!

Avbrott på säkert hundra timmar då älskling var lat när han kom hem idag. Han körde fast och orkade inte ta i tu med det då så nu fick jag och anders hjälpa till att få bort bilen. Vi lyckades ganska bra bort kom bilen iaf!

Nej strax blir det mys sängen för älsk ska upp kl två i natt och han har knappt sovit idag efter jobb. Så blir väll house och ligga stilla när älsk somnat &


Drömma mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du hunnit mycket, tänk du packa upp väskan själv hehe. älskar dig.

2010-03-01 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0