Skit sak

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Stephanie
När fyller du år?  24 december
Tycker du om någon just nu? Jaa och älskar
Om sex månader: Hoppas jag verkligen har planer för oss
Jag samlar på: Måste bli nagel sakerna eller smycken jag gör själv
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Micke om det inte är han jag är arg på då blir det mamma
Gillar du golf? Nej usch
Vilken tid gick du upp idag?09.30
Har du sovit i din egna säng inatt? Njea, i mickes min står bredvid
Har du sovit ensam inatt? Nej Underbart
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej de e stephanie eller hej älskling:p


Vad ska du göra ikväll? Jag ska mysa sönder älskling & kanske kolla film
Vad ska du göra imorgon? Är ledig men älsk jobbar sova väll haha
Var vill du bo när du blir stor?  Lägenheten i Knivsta eller i ett fint hus
Är det okej att gråta? Aaa jag tycker det iaf
När grät du senast? haha typ förra veckan =)
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Laddar du ner musik och film från internet? Jupp men oftast sköter älsk det
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpt lgh´en i knivsta eller tagit körkort

Bär du glasögon eller linser? Jadå
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej definitivt inte
Har du piercing? Tunga, läppen, tutten & öronen
Har du tatuering? Ja fem st
Vill du gifta dig? NEJ
Vill du ha barn? Jaa, det är min dröm
Solar du ofta? Nepp
Är du bra på att laga mat? Nhaha nej
Gillar du att dansa? Jadå
Hur vig är du? som en torktumlare
Vilken är din favoritglass? någon solero de funkar alltid
Tror du på ett liv efter döden? Ja något sådant
Bor dina föräldrar tillsammans? Nepps i olika länder höhö
Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt hatar mornar
Vilken ögonfärg har du? Grön/Bruna
Vilka hårfärger har du haft: Rött, ljust, brunt, svart ehm en hel del
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Jupps
Är du beroende av något? Älskling, Snus, cigg?
Senaste låt du hörde? Något mick spelar på
Brukar du bädda sängen? haha nej har kvalster allergi då får man inte ;)
Har du kysst någon den sista veckan? JA:D
Vem kramade du senast? Älskling
Var du glad igår? Jaaa


Kommentarer
Postat av: mamma

Brist på sysselsättning?



Det gick ej att kommentera inlägget med fotona, men jag måste få säga en sak, du är vacker min kära dotter. Kram på dig.

2010-03-15 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0